Facilitair manager Amsterdam

Facilitair Manager te Amsterdam

Ben jij een ervaren Facilitair manager en wil je werken in een boeiende omgeving? Lees dan snel
verder!

Functieomschrijving
Als Facilitair Manager is het jouw verantwoordelijkheid om samen met je team ervoor te zorgen dat
alles op huisvestingsgebied op rolletjes loopt en dat het je collega’s (jouw interne klant) aan niets
ontbreekt zodat deze hun werkzaamheden optimaal kunnen uitvoeren. Daarnaast ben je
verantwoordelijk voor een optimale uitvoering van het Facilities beleid betrekking hebbende op de
huishouding, productiemiddelen en (gasten-) acties in de vestiging Amsterdam. In deze uitdagende rol
geef je leiding aan een team bestaande uit twee assistenten Facilities en zeven medewerkers Facilities.
Je rapporteert aan de manager Services van de vestiging Amsterdam.
Je verricht onder andere de volgende werkzaamheden:
• Aansturen, coachen, beoordelen, en ontwikkelen van de medewerkers in lijn met het HR beleid;
• Zorgdragen voor de uitvoering van het jaarplan in de vestiging;
• Toezien op de uitvoering van contractueel overeengekomen afspraken in de vestiging;
• Dagelijks toezicht houden op de kwaliteit van de uitvoering van de met derden overeengekomen
contracten zoals telecomvoorziening, catering, schoonmaak, kleding en onderhoud;
• Zorg dragen voor het beheer en onderhoud van gebouwen, technische installaties en
bedrijfsmiddelen;
• Coördineren van het logistieke proces binnen de vestiging, te weten de opslag, distributie en
beheer van alle goederen/verbruiksartikelen en bedrijfskleding;
• Toezien op naleving van ARBO- en milieuvoorschriften en kwaliteitsnormen door eigen
medewerkers en derden;
• Het signaleren van verbeteringen en doen van verbeteringsvoorstellen.

Functie eisen
Wat breng jij mee voor deze functie?
• Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding in de richting van Facilitaire dienstverlening;
• Je beschikt over minimaal 5 jaar relevante ervaring op het gebied van facilities en/of logistiek,
waarvan circa 3 jaar als leidinggevende;
• Aantoonbare ervaring in het opstellen van facilitaire jaarbegrotingen;
• Ervaring in het sturen op raamafspraken met leveranciers;
• VCA en NEN 3140 gecertificeerd.

Wij bieden
Wij bieden je een uitdagende zelfstandige functie waarbij volop ruimte is voor eigen initiatief.
Daarnaast bieden we je een marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden.

 

Mijn mening over de vacature:
Wat mij erg aanspreekt is de plek van Holland Casino, namelijk in de indrukwekkende stad Amsterdam. Het lijkt mij ontzettend boeiend om medewerkers te coachen, aan te sturen, te beoordelen en te ontwikkelen in lijn met het personeelsbeleid, zodat ik samen met de medewerkers ervoor kan zorgen het beste in hen naar boven te halen. Iedereen heeft kwaliteiten en men wil die kwaliteiten ook op zijn of haar beste manier vormgeven. Bij het dagelijks toezicht houden op de uitvoering van diverse dingen als kleding en catering zouden mijn interesses ook vooral liggen. Wat mij minder aanspreekt is de zorg dragen voor het beheer en onderhoud technische installaties. Dit is een onderdeel waar mijn interesse helemaal niet ligt. Ten slotte lijkt mij het werken bij Holland Casino erg uitdagend, het is namelijk een hele andere wereld van het bedrijfsleven.

Loïs Kraaikamp

Plaats een reactie